tävling: tygpåse från lowin' productions.

Tillsammans med tjejen bakom Lowin' Productions, Louice Henning, drar jag härmed igång höstens första tävling! Lowin' Productions är baserat i Göteborg och skapar helt fantastiska illustrationer som kan beställas på bland annat t-shirts och tygpåsar via webshopen. Tygpåsarna kommer snart säljas på samtliga Tjallamalla-butiker i Sverige och en av alla hennes nöjda kunder är Jennifer Åkerman (lillasyster till skådespelerskan Malin Åkerman). Personligen älskar jag alla illustrationer som enligt mig är fantastiska blandningar mellan det grafiska/strikta och det färglada/lekfulla. Samtliga illustrationer ritas för hand och sedan i photoshop. Och de är så himla fina och jag skulle kunna tänka mig att ha en av varje! Om jag måste välja ut en favorit så är det helt klart Aztec Moustache, mustachen!
 
För att tävla:
1. Gilla Lowin' Productions på Facebook eller följ @lowinproductions på Instagram.
2. Välj ut din favorit-tygpåse av samtliga på bilden ovan.
3. Kommentera det här inlägget och berätta vilken du helst skulle vilja vinna. Berätta även om du följer på Facebook eller gillar på Instagram. Detta för att förhindra fusk. Glöm inte att fylla i namn och e-post!
 
För en extra lott:
Länka till detta inlägg på Facebook eller på din blogg. Låna gärna bilden ovan. Glöm inte skriva i kommentaren om du länkat!
 
tävlingen avslutas den 29e september, 22.00, och den lycklige vinnaren presenteras följande dag.
 
TÄVLING AVSLUTAD
 


 
pame!

Kommentarer
Postat av: Cissi J

Hej!
Vill gärna vara med i tävlingen. Gillar på fb.
Skulle vilja vinna den med Ugglan.
Mvh Cissi

2012-09-18 @ 19:54:35
Postat av: Cissi J

Glömde skriva att jag delat tävlingen på fb.
Mvh Cissi

2012-09-18 @ 20:01:56
Postat av: Bonkis

1. Jag följer på Instagram (heter bonkiiz där om du vill kolla upp). Jag gillar på Facebook.
2. Åh vad svårt att välja en!! Alla fem överst är ju supersnygga... Mustaschen är ju superläcker, samtidigt som ugglan är skitball, den med texten på är simpel men snygg, den längst till vänster under mustaschen är som en maskros och den andra är en feting färgklick... MEEEEN jag väljer MUSTASCHEN! :D
3. Här är kommentaren!
Min extra lott; delat på Facebook! :D

2012-09-18 @ 20:08:12
URL: http://nattstad.se/saraochbonkis
Postat av: Alexander Toomson

Tja Gillar på Facebook! skulle vinna skulle jag välja påsen med jorden som lyssnar på musik! :) as grym plus att jag älskar musik och färger! :D

MvH Alexander

2012-09-18 @ 20:08:23
Postat av: Emma Mattsson Brochs

Jag vinner gärna den med ugglan! Har gillat och allt sånt:)

2012-09-18 @ 20:19:06
Postat av: Emmy Nyberg

Tja! jag vill gärna vara med i tävlingen. Gillar sidan på facebook!
Skulle vilja vinna den med jorden som lyssnar på musik :)

kram Emmy

2012-09-18 @ 20:27:24
Postat av: Jossan

Åh, jag fastnade ju direkt för den ursöta ugglan!
Jag har gillat på Facebook & skrivit om tävlingen på min blogg, med länk till dig.. Visst vore det väl super coolt att ha den här med grejer i till "pyret"!! Bra att ha en "snabbskötväska", plus att tävlingen avslutas min sista dag inna jag går hem! Vad passar bättre att få?! ;) kraaam

2012-09-18 @ 20:53:28
URL: http://varatlillahus.blogspot.se
Postat av: Vidar

Facebook och vill vinna den fina ugglan!

bra jobbat henning! :)

2012-09-18 @ 21:06:43
Postat av: Carra

Jag följer på insta och vill vinna tygväskan med ugglan på! :)

2012-09-18 @ 21:48:21
Postat av: Malin

Hej
1.Jag gillar sidan på facebook och på instagram (heter blueberrysmoothie där)
2.Den tygpåsen som jag skulle vilja vinna är den med den asss coola mustachen. "Aztec Moustache"
Kram :)

2012-09-18 @ 22:28:58
URL: http://mjbilder.blogg.se
Postat av: Johanna

Wihoo! Vad roligt med en tävling, klart jag vill vara med ;)
Jag har gillat sidan på FB & för en extra lott kommer även ett blogginlägg om detta imorgon på blogg.frokenflora.org när jag har tillgång till dator igen ;)
Håll utkik!
Ja nu är det ju det här med att välja, jag är inget bra på det men det mest naturliga vore ju om jag tog den med blomman men den jag fastnade för först var Ugglan, man blir ju bara så glad av den, så den vill jag vinna ;)

2012-09-18 @ 22:39:55
URL: http://www.blogg.frokenflora.org
Postat av: Adrian Halse

Åh herregud va fräsch/fab Mustaschpåsen är! Count me in! Jag har gillat / följt på Facebook och Instagram, dessutom delat en länk till blogginlägget. Känner mig berättigad att tävla nu! :)

2012-09-18 @ 23:03:48
Postat av: Rebecca Strömstedt

Jag följer på Instagram och har länkat på min blogg!!
Skulle bli så sjukt lycklig av att få Aztec Moustache, mustachen! :)

2012-09-18 @ 23:52:29
URL: http://youandtherest.blogg.se
Postat av: Sirre

Tjena! Jag följer på insta och jag skulle vilja vinna madkrospåsen (är det en maskros? Vet inte, men fett snygg) /sirregirl

2012-09-19 @ 07:56:48
Postat av: Tina

Åh vilka fina påsar, vill gärna vinna "You Look Kinda Nice Today" påsen och jag gillar Lowin´Productions på fb.

2012-09-19 @ 20:47:25
Postat av: Carro

Kul med tävling :-)

Jag gillar Lowin´Productions på FB och har länkat till din tävling på min blogg + gjort lite smyg reklam på FB ;)
Min favorit är ugglan.

2012-09-20 @ 11:43:24
URL: http://kroppcaka.blogspot.com
Postat av: Bianca

vart har min kommentar försvunnit? :(

jag följer på instagram, facebook och har delat tävlingen på Facebook. och jag vill vinna ugglan :D (kände att jag ville byta ^^)

2012-09-20 @ 12:27:45
URL: http://nattstad.se/saraochbonkis
Postat av: Ebba

Roligt med tävling! jag gillar Lowin´Productions på Facebook och gör ett inlägg på min blogg om tävlingen! jag gillar påsen med" You Look Kinda Nice Today" trycket på bäst :)

2012-09-21 @ 13:57:51
URL: http://ebbamarialouise.blogg.se
Postat av: Alma

Hej om jag skulle vinna skulle jag jättegärna vilja ha ugglan jag har gillat på facebook men på instagram laggar det tyvärr så jag lägger ut på min blogg istället www.stylebyalma.devote.se ha det bra <3

2012-09-22 @ 09:18:03
Postat av: Wilma

Kul med tävling! Jag har gillar på Facebook och även skrivit om det på bloggen. Jag gillar påsen med " you look kinda nice today" bäst!

2012-09-23 @ 10:43:59
URL: http://wilmainez.blogg.se
Postat av: Stina

Hej!
Förälskade mig snabbt i trycket som ser ut som en maskros, hade blivit överlycklig om den blivit min.
Har även gillat på Facebook!:-)

2012-09-24 @ 14:58:52
Postat av: Sara

Jag vill helt klart vinna den som ser ut som en maskros. Har även gillat på Facebook OCH följer på instagram. :)

2012-09-28 @ 10:02:42
Postat av: Ida Andersson

Jag bara älskar ugglan, så himla fin!! Den skulle jag vilja ha om jag vann.

Jag gillar på Facebook och följer även på Instagram.

2012-09-30 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna