dansbandsgalan 2014.

 
 
Ja i lördags drog vi alltså, mot Växjö och Dansbandsgalan! Vi hade ett helt fantastiskt dygn på alla sätt och vis! Galan var väldigt maffig, i en stor fotbollsarena med över 2000 personer! Vi åt, drack, underhölls, skrattade och dansade från sex på kvällen till närmare 02 på natten! På scenen stod, förutom Titanix: Lars Kristerz, Elisas, Thorleif, Magnus Carlsson och Tony Irving! Maria bar självklart VK Design, och hon strålade precis som vanligt!
 
Vi både på hotell Royal Corner i centrala Växjö, som bjöd på såväl grym service som en fantastisk frukostbuffé och en helt underbar relaxavdelning! Och sköna sängar! För jag tror banne mig inte att jag sovit i en skönare säng förut!
 
Tack Lisa och Anton för en awesome födelsedagspresent! 
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna