sommarspontant.

 
 
Det är som att allt vänds upp och ner när det blir sommar. För plötsligt glömmer jag allt vad planering och organisering är och söker hela tiden det spontana. Att vara spontan, det är ju så fantastiskt - även om det är så lite Jag, jag som älskar att ha koll på läget och planera i god tid...
 
Hur som helst så var jag häromdagen väldigt spontan, och åkte till Västervik för att gå på allsång med Magnus Carlsson och Linda Bengtzing. Som sällskap fick jag med mig semesterkvartetten Annelie, Sara, Ted och Christian. Vi njöt av den varma sommarkvällen, åt god mat, sjöng för full hals och avslutade kvällen med kortspel och kvällsbad. Jag var till och med så spontan att jag struntade i att åka hem, och sov istället på soffan och fick därför både mysa med storfrukost och morgondopp innan jag styrde hemåt för ännu en arbetsdag. 
 
Och det här är bara en av många spontan-turer jag tagit under sommaren hittills! Och fler lär det bli. Så håll utkik!
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna