minner om sommaren.

 
Den här bilden, den gillar jag verkligen! Hittade den häromdagen och blev alldeles varm inombords. Den minner om så mycket bra saker. Framförallt minner den om sommar. Om ljumna kvällar. Om glödande kol. Om plaskande fötter. Om prasslande godispapper. Om skratt, kärlek, upplevelser och värme. Därför är det en himla bra bild!
 
Och just det, sommar. Känns ganska aktuellt nu, då den fina tjejen på bilden lämnat mig för en vecka på Gran Canaria. Där hade jag gärna varit också faktiskt. Men jag intalar mig att dessa första vårdagar här i Sverige är för fina för att missa, och att jag istället får se fram emot veckan (veckorna?) i höst då jag ska unna mig min första riktiga semester och åka utomlands!
 
Förresten, tips och idéer tas gärna emot! Vart ska jag åka? Och med vem ska jag åka? Överväger att åka själv och tänker att det kan vara ganska härligt. Men vi får väl se, det återstår några månader innan avfärd och innan dess ska jag ha hunnit med en jäkla massa grejer! 
 
pame!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Egypten om man älskar havet billig massage och manikyr !

2014-03-14 @ 22:11:54
Postat av: Anonym

Jag vill åka med!!

2014-03-26 @ 08:19:17
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev förra kommentaren. Lol
/Sirregirl

2014-03-26 @ 08:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna