att se fram emot något.

 
Jag fick ju en himla massa roliga presenter när jag fyllde 20 tidigare iår. Har ju inte riktigt tagit mig för att berätta om allt, men en present jag bara måste berätta om är ju detta! Jag fick ju en biljett till Dansbandsgalan 2014! Platsen är Växjö, sällskapet är min vän Lina och vad kvällen innehåller är allt från mingel och goodiebags till mat och dans till såväl Titanix som Elisas och Magnus Carlsson! Visst låter det som en fantastisk kväll? Jag är helt säker på att det kommer bli en grym kväll! Och jag längtar!
 
Biljetten fick jag av min älskade syster och hennes kille Anton! Tusen tack hörrni!
 
pame!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna