sjunde gången gillt!

foto: svt.se.
 
Åh, en av mina favorit gick och vann! Tjoho! Och det var hon ju värd efter alla fantastiska låtar hon tävlat med genom åren! Grattis Sanna, ta Europa med storm nu!
 
Iår blev det inget Schlagerparty Deluxe hemma på Kopparvägen. Det har liksom inte funnits någon tid över till det. Men firade gjorde vi ändå, i lördags hemma hos Sara och Ted med god mat och dryck och fint sällskap! Jag klädde mig i paljetter från topp till tå - och glömde självklart ta ett kort! - och så firade vi med dans på Davidssons ända tills vi blev utkörda vid stängning! 
 
Och så var det över. Redan. Hmm, jag som knappt förstått att det börjat! Kortfattat kan jag summera Melodifestivalen 2014 som en vågad satsning som inte gick hela vägen. Kul att de försöker förnya och förändra, synd att de misslyckas... Nästa år vill jag se mer glitter och glamour igen! 
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna