jag säger till mig själv; keep it up!

 
 
Livet rullar på! Morgon blir kväll. Måndag blir söndag. Förste blir siste. Januari blir december. Som sagt, livet rullar på! Och jag fascineras ständigt utav det. Av livet och allt som händer i det. Min kropp är så full. Full av intryck, känslor, tankar, viljor och idéer. Det är nästan så blir det liiite för mycket! Alltså för mycket för att blogga om det. För jag vill så mycket. Mina visioner är ständigt höga, men ibland för höga för att energin och tiden ska räcka till för att uppnå alla. Därför blir bloggen den som får lida. Vilket lett till en statistik som jag skäms för, då inläggen är få men besökarna fortfarande många. Så förlåt mig allesammans, för att jag svikit er efter alla dessa år som aktiv bloggare. Men alltså, jag är ju bara människa. Även jag har mina brister, i det här fallet en brist som inneburit dålig uppdatering. 

Men jag tänker inte ge upp. För sånt gör jag inte! Jag säger istället till mig själv; keep it up! Och hoppas att ni inte ger upp än. För jag kommer åter, om och om igen!
 
Viktor
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna