att våga satsa.

 
Jag gillar ju föreläsningar. Framförallt de som inspirerar. Så därför var det en självklarhet att besöka Folkets Hus i tisdagskväll när Företagarna i Valdemarsvik arrangerade en inspirationskväll med föreläsarna Aja Lind och Jonas Jacobsson - den sistnämnda känner ni säkert igen, då han vunnit fler guld i OS och VM är de flesta andra gjort.
Temat för kvällen var "Våga Satsa" och föreläsningarna, som skiljdes åt med en fikapaus, handlade om såväl hur man ska bete sig och våga i ett företag samt på det personliga planet - hur man ska våga leva och göra det man tycker är roligt.
Personligen tyckte jag de var två väldigt bra talare och att ämnena var väldigt intressanta. Det inspirerade mig. Och så påminde det mig om hur bra jag har det. Jag som vågade satsa. Det fick mig att tänka till lite och efte det har jag försökt se på mitt liv och min vardag från ett annat perspektiv. Jag gör det jag tycker är roligt, och det är en fantastisk och obetalbar känsla!
 
Så nu mina vänner; Har ni roligt? Försöker ni nå era mål? Skulle ni våga satsa? Jag säger bara, kör hårt!
 
pame!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna