mitt enda liv.

 
Älskade, underbara, fantastiska Jonas Gardell! Tack för undehållningen och för din otroliga show Mitt Enda Liv! Jag älskade varje minut. Jag skrattade, jag grät, jag rös och jag blev förbannad - allt under dessa 110 minutrarna.  En bedrift inte många artister kan stoltsera med. Du är en konstnär i en klass för sig!
 
Igår drog jag alltså till Stockholm för att strosa runt i Gamla Stan, äta gott och se Jonas Gardells show på Maximteatern! En välfylld och väldigt lyckad dagstripp med min goda vän Ann. Enda nackdelen med dessa dagstripper är dock just att det bara varar för en dag... Men snart drar jag upp igen, till min extrafamilj på Vasastan! Jag har ju fortfarande inte sett Priscilla på Göta Lejon, och den slutar spelas om åtta veckor...
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna