inspirerande hem, christer lindarw.

Sköna hem, en av mina favorittidningar, bjuder verkligen på en stor dos inspiration på deras hemsida. Under åren som gått har de gjort flera hemma hos-reportage hos kända profiler. Mitt favoritreportage genom tiderna är helt klart hemma hos Christer Lindarw. Den mannen har verkligen det vackraste hemmet jag någonsin skådat! Han blandar Ikea-möbler med secondhand-fynd och klassiska designmöbler av kända designers. Hur som helst är det verkligen en kontrast från hans glittriga scenliv. Han skulle aldrig kunna tänka sig att ha glitter och glamour hemma. Men det gör inget, det här är så bra!



svart, betong, glas, rottingmöbler, växter - precis som min uteplats ska vara!


När jag ändå är igång kan jag bjuda på tre bilder från After Darks kostymförråd. Tänk er, det vore en dröm att få komma dit och se alla dessa tusentals kostymer. 30 år av showande, och alla kostymer är sparade! Tänk alla fjädrar, paljetter och klänningar! Herregud!


alla foton är från skonahem.se

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna