inspirerande hem, hanna lindblad.

Här kommer del tre i min Inspierande hem-katergori. Dagen till ära är det världens bästa Hanna Lindblad som visar sitt hem för DN. Alla bilder är alltså lånade från dn.se/bostad. Toppmodern och specialdesignat blandas med grejer från 1960-, 70- och 80-tal. Hanna bor i en trerummare på Södermalm sen tio år tillbaka. Hennes hall liknar en walk in-closet där hon har sin stora skosamnling. Vardagsrummet består också av kök och matsal och sovrummet är inspirerat av Moulin Rouge, draperierna är från Oscarsteatern.
– Jag gillar busiga inslag, men har å andra sidan ingenting emot rena ytor, fast det extrema går jag inte i gång på. Sedan är det alltid roligt om man lyckas nosa upp detaljer som gör att rummet sticker ut, säger Hanna Lindblad



Jag älskart! Jag som annars gillar modern, avskalat och rent går verkligen igång på detta. Betonginslag, en massa färger, en naken karl och alla häftiga konstverk. Bordet och stolarna är helt underbara och skåpet här ovanför skulle jag gärna titta in i - där förvarar hon alla sina smycken.

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna