vänner.

Det värsta med Idol är den här timmen emellan då man bara går och väntar på svar, vem åker ut ikväll? Jag hoppas Minnah får lämna oss. Nästa vecka blir det Jay, sen Olle och i final ser vi Andreas Weise och Linnea! Superbra ju! Stackars tjejer i Thailand, missar denna toppenvecka! Alla var så sjukt duktiga! Weise glänser på scen som vanligt!

Ordnat sällskap till imorn, världens bästa Veronica ställer alltid upp. Kanske även skjuts - om bror kan ta det lugnt för en gångs skull och inte vara bakis imorn. Håll tummarna, då slipper jag åka tidigt hemifrån Bussar på lördagar är det inte många av. Suck. Men Magnus Carlsson är värd vilken bussresa som helst!



Vilken dans! När han glider under tjejerna, så proffsigt! Jag bara; WOW!

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna