eric saade - it's gonna rain.


FIck ett nyhetsbrev precis, läste lite kort om Eric Saades nya video och det stod att han hyllas av fans i video. Kom och tänka på Rix Fm Festivalen i Norrköping iår. Han hade ju en filmkamera med sig. Och plötsligt ser jag mig själv, på den här bilden. "Fan va coolt" tänker jag och klickar direkt in för att se videon. Och jag dyker upp en gång, två gånger - TRE GÅNGER! Inte illa va? Ett steg närmare kändisskapet. Och på CV:t kan jag nu lägga till; Dansare i musikvideo. Haha!


Där är jag! I den röda ringen. Runt omkring mig ser ni Emma, Nasse, Evelina, Erika och Nellie.



Nu ska jag skicka till Emma! haha

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna