kan du vissla johanna?

i onsdags ringde de från byns elektronikbutik. min mobil hade kommit tillbaka efter en vecka hos reparatörn. vem nu det är? en ganska intressant fråga faktiskt. för när jag fick tillbaks min telefon innehöll den inte bara mina gamla bilder och videor. det fanns mera. haha.

fem videor och en bild hade denne någon (troligtvis en man) tagit under reparationen av min telefon - utan att radera dessa efteråt. en video är helt vit, en video filmar dennes ben och en papperskorg, och tre filmer visar min mobil isärplockad samtidigt som denne någon visslar på någon främmande melodi.
bilden visar ett skrivbord, en massa sladdar och någon som sitter mittemot.



ganska roligt att få se hur det går till backstage. inga tekniska robotar som testar om ljudet funkar inte, lika bra att vissla själv. tyvärr inga egofoton eller dansvideor. men alltid något. nästa gång kanske det blir mer. ska nog skicka in telefonen fler gånger. haha.



pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna