news for you.

idag är det söndag och jag överlevde lördagen.
jag vann 40 kronor på keno, jag fick äta god paj och jag fick se när nassim al fakir körde järnet som beyoncé. trevlig syn, verkligen. jag gjorde inte så mycket mer. johanna och oskar kom upp, likaså syster. trevlig lördagskväll faktiskt. politisk debatt i blev det också, väldigt pålitlig sådan:
oskar: ja men du säger ju att folk är dumma i huvet.
johanna: nej jag sa att du var hjärndöd.
ja, ungefär så lät det här igår. haha.



idag åker mor och far till rhodos. det vore ju inte helt fel, jag fattar inte att jag tackade nej till att följa med. men, vill ju inte missa skolan såhär i början. lika bra att komma in i det direkt, hur tråkigt det än låter. så nu flyttar jag hemifrån i en vecka. ska bo hos syster den här veckan, vägrar ju bo ensam i vårt stora hus! det ska bli roligt, dock kommer vi nog knappt se varandra. hon sover när jag går till bussen på morgonen och när hon kommer hem efter jobbet sover nog jag redan. haha. torsdagkväll tror jag vi kanske kunde träffas en stund...

nu har jag precis gjort en läxa till tisdag, skönt. imorn är det ju bugg igen, längtar!

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna