your love.



'I don`t wanna lose your love tonight'


en person. verkligen en fantastisk person. han tipsade mig om den här låten, tror det var juldagskvällen närmare bestämt. de andra hade lämnat mig för lite dans på davidssons. jag satt kvar i soffan. jag frågade honom om en bra låt och svaret blev denna. den betyder faktiskt ganska mycket. verkligen en favoritlåt, vad gäller lite djupa/meningsfulla låtar. den slår ju inte pernilla wahlgren direkt. efter det lyssnar jag på den ganska ofta. när jag är glad, när jag är ledsen. just för tillfället lyssnar jag på den för att jag är glad. eller? gör jag verkligen det. sällan jag är nere, men just nu vet jag inte. kanske...

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna