en fin liten gest.

Idag är en väldigt bra dag! Det fanns lite att göra i butiken, det har kommit nya varor och kunderna som varit inne har varit väldigt trevliga. Jobbade förmiddag med Lotta, var ensam ett tag och jobbade eftermiddag med Tina. Åt en jättegod bulle till fikat också. Men inte nog med det, innan jag skulle gå kom Maritha (världens bästa Maritha!) in med en jättefin och stor blomma. Till mig! Som tack för hjälpen. Åh, jag blev så glad! Hon vet ju hur mycket jag älskar blommor och oväntade gåvor. Min dag blev tusen gånger bättre, och jag som ville ha något nytt på rummet! Tack!
    Fick även lite grejer från butiken, ett par Klick från Christian och när jag kom hade jag fått post. Åh, det är så roligt att få presenter och framförallt post. Igår var det från banken och idag var det från en leverantör och från ett företag där jag är med i en panel. Man tjänar in poäng som man sedan byter ut mot premier, den här gången var det två trisslotter! (dock utan vinst). I paketet låg det nya grejer till min kollektion, så snart kommer den! Har väntat på dem här grejerna nämligen.



Dags att dricka en kopp te, återkommer om hur det gick...

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna