GLITTER and GOLD!



Äntligen blir det lite mer glamour till Valdemarsvik! Efter succen med Showtime i vintras är Daniel Mitsogiannis tillbaka med en grym ensamble och helt ny show! Vid sin sida har han en ensamble på sju personer, varav ytterligare tre talanger från Valdemarsvik: Adam Svensson, Susanna Karlsson och Linn Svensson.

Idag släpps alltså biljetterna. Det kommer bli grymt! Jag har fått lite inside-information sen ett tag tillbaka och har verkligen gått och väntat på att det ska bli officiellt. Och nu äntligen! Jag har redan bokat biljetter och mitt showsällskap blir moster Lena! Jag längtar! (Btw, jag var först att gilla deras sida på Facebook. Haha.)

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna