karnebåttalang 2010.


jag är ingen naturbegåvning, men fan så roligt det är att stå på scen!

Äntligen lyckades jag, dock är kvaliteten inte den bästa. Här har ni mig (med mina körtjejer Siri och Veronica) som Pausunderhållning under KarnebåtTalangKarnebåtfestivalen 2010 i Valdemarsvik. För er som inte var där så kan jag berätta att jag sjöng tre låtar, varav La Dolce Vita var den sista. Fler filmer kan dyka upp framöver!

Nu har jag just gjort lite läxor, men är verkligen inte klar med allt som skulle vara klart under praktiken. Jag hatar mig själv när jag skjuter upp grejer! Suck, det känns sisådär att komma tillbaka till verkligen på tisdag... Men det är bara att bita ihop, snart är det sommarlov ju!

pame!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så jävla bra! Äntligen fick jag se det! Hatar att jag jobbade så jag missade det live men nu sitter jag på jobbet med ett stort leende på läpparna och tårar i ögonen! Du är fan bäst!

2011-04-25 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna