vikens coolaste kille.



Ja, om Daniel Mitsogiannis säger nåt sånt - då måste det väl ändå vara sant?
Haha, träffade honom iallafall utanför Lilla Blå förut. För den där superhemligtmegaroliga grejen jag pratat om var nämligen en intervju på Lilla Blå. En intervju av NT:s reporter Hanna Andersson till en artikel i Norrköpings tidningar, redan nu på lördag! Hanna kontaktade mig förra veckan och undrade om jag vill ställa upp i en intervju och prata om min sexualitet och hur det var att komma ut. Ni kanske förstår varför jag varit lite nervös?

Jag ser det mest som en jätterolig möjlighet att nå ut till fler människor. Och det var inte alls speciellt jobbigt. Hon ställde många bra frågor och jag pratade på om allt möjligt. Så på lördag, på påskafton, kan ni läsa artikeln i NT!

(PS. Daniel har ingenting med intervjun att göra... Och att bilden innehåller snö och granris beror på att jag inte hittade några vårbilder på datorn.)


pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna