det är bögarnas fel.



Det är bögarnas fel
att jag på sommaren bara byter stil till en sådan med skrynkliga skjortor, långa tröjor, trasiga byxor och tygskor.
Det är bögarnas fel att jag mår skitdåligt efter en stor skål med glass.
Det är bögarnas fel att det svider lite på ryggen och på näsan efter fyra dagars sol och bad på Lilla Kalvö.
Det är bögarnas fel att jag fick kolla på reprisen av Allsång och inte kolla in Babsan live.
Det är bögarnas fel att jag har mått lite halvtaskigt senaste dagarna.
Det är bögarnas fel att jag inte är på Pride iår heller.

Det är bögarnas fel, men fan va jag älskar bögarna! Slapp stil, god glass, underbar semester och perfekt tv-underhållning idag. Man kan inte klaga på så mycket just nu, förutom att jag blivit lite sjuk och inte är på Pride.

Förresten, jag älskar Grotescos nummer i gårdagens Allsång! Bästa Pride-hyllningen ever?!

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna