snyggast just nu.



Idag kom lönen och kontot svämmar över av pengar, dags att spendera? Eller spara, jag vet inte... Just nu önskar jag iallafall att jag kunde gå omkring i dessa kläder. Meen, det känns tråkigt att lägga nästan halva lönen på en outfit. Eller? Hur som helst, kavajen var den kavaj som Christian köpte och jag blev blixtförälskad i. Inte konstigt att den ligger som favorit? Allt detta säljs på nelly.com och sammanlagt kostar outfiten 3741 kronor. Väldigt billigt, då kavajens ordinarie pris ligger på 3000 kronor. Rea, det gillar vi!

pame!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skorna finns nästan likadana på hm. Danne kolla på dom igår nämligen. ;)

2011-08-26 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna