oskar & klara.


dåligt med foton, jag vet!

Jag vet inte vad jag ska säga. Bröllop, så vackert! Att gå på bröllop är något jag gärna skulle kunna göra varje helg. Det måste ha varit det vackraste och mest kärleksfulla jag någonsin varit med om. Det var helt fantastiskt! Alla var så fina! Alla tjejer i sina fina klänningar och alla killar i sina stiliga kostymer, Oskar och framförallt bruden, Klara. Jag har alltid tyckt att Klara är hur vacker som helst. Och igår, iförd en jättefin klänning och en enkel frisyr med cremefärgade rosor i håret och i buketten, var hon nästan magisk när hon kom in genom dörrarna längst bak i kyrkan. 
       Hela ceremonin var jättevacker. Deras vän Lina sjöng, Oskars bror Viktor (Oskars bror, Klaras bror och så jag - alla heter vi Viktor!) spelade piano och det bästa av allt: Siri och Maria, mina två bästa vänner, dansade så vackert till Melissa Horns låt Till Hiva. De var så vackra! Då grät jag som mest, och då hade jag gjort mitt jobb klart, med att trycka på play-knappen...
       Det var väldigt roligt att uppleva ett så vackert bröllop. Träffa en massa fina människor och hälsa på folk man aldrig sett förut. För så var det verkligen. När man gick runt och hälsade på alla gäster höll jag och Maria hårt i varandra. Och när vi hälsat på dem flesta, räknade jag till sju personer som jag kände. Och brudens familj såklart. Vilket kändes väldigt annorlunda, jag som brukar ha lite koll iallafall...

Tack!

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna