titanix i kvarnvik.



Förfesten tog vi på picknickfiltar i kvällssolen. Musik, skratt och härliga människor. Ju senare det blev, desto fler dök upp och samlades vid våra picknickfiltar. Vet inte om det berodde på snacksen, musiken eller det faktum att vi faktiskt ÄR roligast att umgås med!
      Framåt halv tio-tiden begav oss bort till festplatsen och som vanligt kommer vi lagom till Titanix första paus. Men när musiken väl var igång igen blev det dans och åter dans. Och det märktes tydligt var vi befann oss, för hela dansgolvet var fullt av folk som buggade. Vi fick knappt någon plats alls att dansa på, på vårt sätt. I ring. Men lite armbågar och knuffar hit och dit fick man ta. Det handlar ju om respekt liksom.
      Efter att Maria, sångerskan i Titanix, påminde om att de fått in en upphittad ring på dansgolvet. Så dröjde det inte länge för jag hittade ytterligare en ring på dansgolvet. En silvrig ring med en massa gnistrande små stenar. När Maria inte sjöng gick jag fram till scenen och lämnade in den. Hennes kommentar var: Men va fan?! Haha!
      Jag fick bugga och blev förd av flera fina grabbar. Det tackar jag Calle, Oscar och Henrik för! Det är ju mycket roligare att bugga om man slipper föra! Det dansades mest hela tiden, som vanligt med alla mina tjejer. När det inte dansades, ja då pratades det istället. Fick en hel del komplimanger angående min outfit, grymt! Till och med "Valdemarsviks snyggaste kille" tog mig i försvar när Ted påstod att jag gjort fel skoval. Hallå? 
      När musiken tystnade tackade vi för oss, begav oss bort till skjutsen och åkte hem. Även där här gången efter en grym kväll med Titanix! Jag har alltid lika roligt!

Förresten, vad tycker ni om min Black And White-outfit?

pame!

Kommentarer
Postat av: Tesse

Du är jättesnygg!! Men det är du ju alltid :) Kramar

2011-08-09 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna