ett år.

I lördags var det ett år sedan jag fick en bräda i ansiktet och spräckte läppen. Härliga minnen! Haha.
Och på lördag var det ett år sedan jag uppträdde på Karnebåtfestivalen, vilket känns jättekonstigt. Det känns som om det var för en månad sen. Men det var ett helt år! Helt sjukt faktiskt, och lite läskigt. Tiden går verkligen fort. Och nu är det Karnebåtfestival igen, ohyes! Utan några uppdrag och bara sex timmars jobb på ICa på fredagförmiddagen. Missar inte en enda programpunkt! Kan det bli bättre?! I love it!

Jag och Clara slutade samtidigt, så vi gick bort till Linnéas Bok och Café. Fikade och läste högt ur gamla böcker. Mycket trevligt.

nu, jobb i verkstan!

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna