någon annan, någon bättre.



Tada! Då var det klart!
Jag välkomnar er härmed till min nya, fina, blogg! Designen har jag gjort helt själv och jag är hur nöjd som helst! Jag har utgått ifrån min nya favoritoutfit - som ni ser ovan - och på så sätt skapat en matchande outfit, skräddarsydd för min blogg! Det var inte lätt att ersätta min förra, glamour-design, som Linda skapat åt mig. Jag älskade den så fruktansvärt mycket, därför fick den vara kvar i drygt 1,5 år. Men nu var väl dags, antar jag...

Hoppas ni gillar det!

pame!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Den nya designen är så sjukt snygg! :) Kram

2011-07-14 @ 13:07:50
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/
Postat av: rebecca strömstedt

a jag måste bara säga att jag tycker att din blogg är supersnygg!!

2011-07-14 @ 14:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna