glitter and gold, igen!


foto: nt.se

Efter ett par missade samtal hit och dit så fick jag tillsist tag på Lina Ersarp, en av tjejerna i Glitter And Gold och det är också hon som har hand om bokningarna. Oerhört trevlig och självklart fantastiskt duktig! Hur som helst, biljetterna är alltså bokade och på lördag är det jag som återigen sitter i publiken och njuter av Glitter And Gold Show. Bästa sortens underhållning! Den här gången tar jag med mig mina fina kusiner och min bästa vän samt deras respektive! Kan väl knappast bli en bättre kväll?

Seriöst, har ni fortfarande inte sett showen - gör det! Följ länken för att komma till bokningsinformationen: Glitter And Gold Show

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna