herrbetjänt.


foto: nilssonsilammhult.se

På förmiddagen följde jag med till Hannäs loppis. Tanken var att jag inte skulle handla någonting, men när jag kommer in och det första jag ser är en herrbetjänt (precis vad jag har letat efter hur länge som helst) för bara 75 kronor, då kan man inte hålla i pengarna! Så nu är jag en lycklig ägare av en jättefin herrbetjänt, som ska målas svart och döpas till något snyggt. Sen ska den stå bredvid min garderob och vara allmänt fin. Åh, jag är så lycklig!

Förövrigt har jag tagit en tur ner till centrum, pratat med Diana och Calle som bjöd barnen på ansiktsmålning och hjälpt Henrik att handla mat på ICA. Väldigt trevligt att prata med människor som man inte träffat på länge. Nu har jag ätit lunch, börjat plocka iordning på mitt rum och ska straxt hoppa in i duschen. För ikväll har jag fina planer. Middag med mina närmaste vänner, på någon av restaurangerna i Valdemarsvik. Jag längtar verkligen, det ska bli hur roligt som helst!

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna