nu är viktor sig själv.


foto: nt.se

Den process, som det innebär att "komma ut"
och berätta för omvärlden, inledde Viktor en
dryg månad före påsken för två år sedan. Då
berättade han för två av sina kusiner, och ena
kusinens pojkvän. De blev ett bra stöd när det
väl blev dags att berätta för familj, vänner och
resten av släkten.

Åh, vad glad jag blev när jag upptäckte att artikeln om mig äntligen fanns publicerad på nt.se! (Ja, ibland googlar jag på mitt namn...) Så nu kan ni alla läsa den, oavsett var ni bor, på Norrköping Tidningars hemsida. Följ länken här:
Nu är Viktor sig själv 
Nu är Viktor sig själv 
Nu är Viktor sig själv 
Nu är Viktor sig själv 
Nu är Viktor sig själv

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna