inredningsparty!



Vi har just haft vårt första Inredningsparty! Malin, en jättehärlig och duktig tjej, har varit här genom företaget Living and Room som bara hade en massa supersnygga inredningsprylar. Vi hade drygt tio gäster och det var väldigt trevligt. Lyssna på Malin, titta och känna på alla prylar, bläddra i katalogen och mingla runt i vardagsrummet. Det var verkligen kanonkul! Skulle vilja ha, eller gå på, ett party snart igen. Och så skulle jag gärna vilja ha ett helt hus som jag kunde fylla med grejer. Nu köpte jag ingenting, för "jag har vad jag behöver"...

Nu ska jag förbereda mig inför debatten imorgon, som förövrigt är första måndagen på två månader som jag går till skolan för att ha lektioner. Det känns sisådär...

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna