teater.

Precis när jag publicerat inlägget så fick jag ett sms och femton minuter senare satt jag på fjärde rad i Folkets Hus. Här går det undan. Ebba och Emmy frågade om jag skulle hänga med på teater, och självklart ville jag det! Väldigt trevligt att träffa gamla vänner och lärare innan föreställningen. Och teatern var grym! Svårt att jämföra med tidigare år, alla är grymma på sitt sätt. Men det här var med än jag förväntat mig. Grymt skådespeleri, grymma sångröster och grymma danser! En kille, vid namn Gusten, både sjöng och spelade riktigt bra! Och jag la knappt märke till honom när jag gick på Vammar.

Det är härligt att se hur Marie och Pelle, för tjugonde året i rad!, lyckas sätta upp en helt fantastisk show med en grupp niondeklassare! Utan två så fantastiska människor som dem så skulle det aldrig fungera! Ni är bäst!

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna