norrköping pride.


foto: norrkopingpride.se

Jag har just tackat nej
till ett jätteroligt och häftigt erbjudande. Jag fick förfrågan om att ha en liten "föreläsning" och prata om just det som stod i NT:s artikel förra helgen. Om mig själv, min sexualitet och hur det var för mig att komma ut. Det gällde fredagkväll på Norrköping Pride, som är fredag-lördag den här veckan.
     Det är som sagt jätteroligt och jag är glad för erbjudandet. Men det passar inte riktigt just nu. Jag ska inte på Pride i Norrköping överhuvudtaget och just nu känner jag mig inte riktigt redo att ställa mig inför en publik och prata om ett sånt ämne. Men tänk er, vilken erfarenhet: att hålla sin första föreläsning redan vid 17 års ålder!

Jag är väldigt tacksam för artikeln i Norrköpings Tidningar. Det här kanske bara är början på erbjudanden, vem vet? Det har kommit fram både bekanta och obekanta som gett mig komplimanger och önskat mig lycka till i framtiden. Mina vänner, lärare och många andra har läst artikeln. Jag har till och med blivit igenkänd på stan i Norrköping! Det trodde jag inte. Haha.

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna