tintin - enhörningens hemlighet.



Igår var jag som sagt på bio, och vi såg Tintin. Jag hade inga förväntningar alls, men den visade sig vara riktigt bra. Det var inget barnsligt alls, inte ens animeringen. Istället var det en riktigt bra actionfilm med verklighetstrogen animering, snygga effekter och riktigt bra story. Det var både barn, ungdomar och vuxna i salongen - och ni kanske kan gissa vilka som skratttade mest? Ja precis, männen som var runt 50. Det fick mig att tänka på min kära farbror, jag tror han skulle älska den här filmen... Haha!

helt klart sevärd, dock var 3D-effekterna få, så det är inget måste. man får mest bara ont i huvudet!

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna