utställningsdag.



en stor eloge till alla inredningselever i tvaån och trean, alla floristelever i ettan, tvåa och trean, till alla vuxenelever samt till all personal för en fantastisk utställning och dag. allt var verkligen jättevackert och ni är hur duktiga som helst!

Idag var det utställning! Tjoho. Mycket folk i rörelse hela tiden, jag fick agera caféansvarig och sprang fram och tillbaka med kaffetermosar och smörgåsfat. Minglade också runt bland elever, personal och besökare. Tittade på allas fina konstverk. Tänk er att ha ett sånt där arrangemang hemma på bordet till exempel. Eller Annica Särevalls krans, den är helt ofattbart vacker! I allmänhet var det en riktigt lyckad utställning och jag är personligen väldigt nöjd med dagen. Dessutom kom jag hem med fyra nya hjärtan på tråd! Min samling växer...

älskar utställningsdagar.

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna