ny design klar.



Jag har under flera veckor jobbat med min systers bloggdesign som ett litet sidoprojekt. Väldigt roligt, och med tanke på att hon, liksom jag, är väldigt noga med hur det ser ut så har det tagit lite tid. Men idag blev den äntligen klar! Vi blev både väldigt nöjda med resultatet!
      Visst är det en underbar känsla att kunna bocka av något som är avklarat. Känna att det plötsligt blev lite mindre att göra? Jag tycker iallafall att det är väldigt skönt att bli klar med något så man slipper gå omkring och tänka på det. Det kanske beror på att jag alltid har så många projekt igång samtidigt och aldrig riktigt hinner bli klar med en sak förrän jag börjar med nästa.

hennes blogg hittar ni här: lenper.blogg.se

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna