vackra flickor och snygga pojkar.



Vilken fantastisk kväll det blev! De allra bästa och jag! Underbara och saknade Nathalie var på besök från västkusten och äntligen fick jag också träffa Carolin igen. Bilden ovan kanske visar hur nöjd jag var?

Började kvällen hemma hos Sara, drack en drink och bestämde kläder och smycken. Snart var vi över hos Lisa, och jag fick äntligen krama Nathalie igen! Började kvällen med lite spel i väntan på att fler skulle dyka upp. Och tillsammans med flera vackra flickor och ett dussin snygga pojkar blev det en grym kväll med goda drinkar, alkoholfri öl, dans i vardagsrummet och mys i sängen. Sängen, som kvällen till ära var ungefär 1,5 meter hög var som gjord för lite mys. Bra musik, lagom varmt och lagom många i lägenheten - kan det bli annat än bra? Jag blev övertalad att börja Twittra också, efter att ha följt Nathalies flitiga twittrande under kvällen.
      Hade alltså superkul trots att jag inte var speciellt sugen på fest. Men med alla underbara vänner och en hel del nytt folk också så blev det riktigt kul! Det som är lite tråkigt är att när de byter vardagsrumsgolvet mot Davidssons dansgolv för ännu mer dans, då stannar jag kvar i lägenheten och städar. Det sistnämnda gör jag ju iofs frivilligt, men jag kan bara ana hur skönt det är för syster att komma hem till - och vakna upp i - en lägenhet där enda tecknet på fest är påsen med burkar och flaskor i köket.

tack alla för en riktigt fin kväll.

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna