att vara frisk?


foto: quistberg.se

Jag kommer inte till skolan idag, jag känner mig lite bögig.

Idag har jag inte varit på topp. Tyvärr! Jag har mått skitdåligt. Jag är förkyld, haft fruktansvärt ont i huvudet och varit allmänt hängig. Och så måndagshumöret på det... Jag tror inte det berodde på anledningen ovan (trots att homosexualiteten inte ströks ur förteckningen över sjukdomar i Sverige förrän 1979!) Däremot beror det nog på att jag aldrig blir riktigt frisk under höst- och vinterhalvåret. Jag hinner aldrig bli frisk liksom. Dessutom beror det på att jag inte åt något mellan 06 och 16.00. Tio timmar, ingen bra idé! Istället för att fullfölja skoldagen tog jag en spårvagn ner till stan och lyckades passa in en buss till Valdemarsvik perfekt!

ikväll har jag halvsovit i soffan, ätit pannkakor och suttit här.

pame!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är ju inte klokt! 1979 liksom, tänk att folk varit idioter så länge. Tur att det är 2011 nu iaf. Ja är också sjuk:( Du smittade mig nog på kalaset. Krya på dig. Puss

2011-09-12 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna