dance all night.



Tjejer! (och transor?) Hör upp!
Om ni tänkt köpa ett par nya skor, köp ett par silvriga! För min skull, om inte annat. Kolla in dessa skor ovan, och erkänn att de är sjukt snygga! De uppe i vänstra hörnet skulle jag kunna köpa själv, om inte för att gå i så iallafall för att ställa på en hylla. De slår ju varenda inredningspryl jag äger! 
      Själv skulle jag kunna tänka mig de i det nedra högra hörnet, det är nästan att jag ska testa att göra mina egna. Jag har nämligen ett slags tygpapper i verkstan som liknar det där på pricken! Visst vore det snyggt? Det får nog bli nästa års Melodifestivals-skor! Tänk er dem till en kavaj i silvrigt skinn! Ohyes.

skorna kommer från jeffrey campbell och finns att köpa på bland annat nelly.com.

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna