stiligt.


bilden är lånad av syster, mina bilder kommer senare när jag hittat kamerasladden!

Gårkvällen var grym! En av dem bästa Titanix-kvällarna någonsin! Fabolous!

Förfesten ägde rum hos söta Emma. Det blev kortspel, sång och lite lagfoton. Lagom mycket folk och allt var hur trevligt som helst, när Martin plötsligt kommer inspringandes i sovrummet. Martin?! Och straxt efter kommer Ida. Och där utbrast skriken. De kom! (Jag ryser nu, bara av att skriva det!) Med sig hade dem Oskar och Johanna, kunde inte bli bättre! Världens bästa överraskning! Kvällen blev sisådär en triljon gånger bättre...
       Efter promenaden bort till ishallen, lite förfix vid bilen och betalning av entré var vi inne och tog raka vägen bort till dansgolvet. Ett lagom stort dansgolv med lagom mycket folk. Och bästa Titanix på scen! Som vanligt gav jag 150% och lite till på dansgolvet och var kungen som vanligt! Med min randiga kavaj, min lila fluga och mitt höga hår så syntes jag tillräckligt. Och att man var stilig fick jag höra några gånger, bland annat av vackra Josefin i sin underbara Ida Sjöstedt-klänning och återigen av "Valdemarsviks snyggaste kille"! (Kanske borde strunta i citationstecknen... Snygg-Gurra, it is! haha.)
       Som vanligt träffade man massvis med vänner och bekanta. Och allt var allmänt underbart! Man kan nog inte ha det bättre än när man står på ett dansgolv till Titanix med sina grymma vänner! Livet är som bäst då, helt klart!

och något annat som är grymt bra: idag är jag sjukt pigg och mår hur bra som helst!
nykterist, ohyes!

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna