tjugofyra timmar.


fin morgon.

Äntligen! Äntligen har lyckats med det jag strävat efter så länge: jag har dygnat! 24 timmar utan sömn. Och det var verkligen exakt tjugofyra timmar. Jag gick upp klockan 06.00 igår, och imorse gick jag och la mig vid 06.00. Det var coolt. Att gå och lägga sig när solen går upp, då är livet bra härligt. (Att man sen bara sov i två och en halv timme innan man gick upp, drog på sig lite kläder och tog en buss hem - det är inte lika roligt kanske...)

Vi hade iallafall hur roligt som helst igår och inatt. Hela gänget var samlat och mysfaktorn var hög. Musik, dans och pizza. Skrattade som aldrig förr och de roliga citaten dök upp ett efter ett. Satt på badrumsgovlet i nästan fyra timmar, hade skumparty, började städa vid 05.00 och drack Coca Cola, som senare visade sig vara Hallonsoda. Hallå?! Hur kan jag inte märka att det är hallonsoda och inte coca cola förrän jag tittar på flaskan några timmar senare?

tack nisse och hela gänget för en grym kväll!

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna