webdesigner.



Nu tänkte jag berätta något roligt som jag inte pratat så mycket om tidigare. Nämligen mitt jobb som webdesigner. Ni hörde rätt, i somras fick jag förfrågan om att designa FrökenFloras hemsida. FrökenFlora, som är vår nyaste blomsterhandel här i Valdemarsvik, ägs av Johanna som frågade mig om jag kunde hjälpa henne med hemsidan som var i behov av en ny design.
        Och nu är jag, nästan, helt klar! Jag kommer fortsätta ha ansvar för hemsidan och nytt innehåll kommer publiceras lite sporadiskt. Det är alltså hemsidan och bloggen som jag ordnat till henne och hon är själv jättenöjd. Vilken tur, för det är jag också! Dock har det varit lite strul, och är det fortfarande. Hemsidan kan se konstig ut beroende på dator/mobil/version etc. Men det jobbar jag fortfarande på! Men Här kan ni kolla in hemsidan och vill ni komma direkt till hennes inspirationsblogg klickar ni här. Alla bilder på hemsidan är fotade av antingen mig eller Johanna och har ni några frågor till mig eller henne är ni välkomna att höra av er!

(lämna gärna en kommentar här och berätta hur hemsidan såg ut i just din webbläsare! vore guld värt!)

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna