vinterjacka.


foto: nelly.com

Vinterjacka = ångest! Vinterskor = ångest!
Jag vill verkligen inte! Det värsta med vintern är att det blir kallt och i följd av det måste man köpa skor och jacka. Jag brukar gå in med inställningen "att iår ska jag köpa en dyr och riktigt snygg jacka", men sen går jag ut ur butiken med den billigaste och fulaste - bara för att den kostade 400 kronor. Så tänker jag. Och likaså iår, tror jag. Hittade iallafall en skitsnygg jacka på JC (och killen var supertrevlig också!) igår, när jag och Siri tog en tur på stan. Dock kostade den tusen kronor mer än ovan nämnda summa. Alldeles för mycket. (Dock ej jackan på bilden ovan. Det är bara en sjukt snygg jacka från Nelly.com...

så idag ska jag gå till Myrorna och leta vinterjacka! förhoppningsvis hittar jag en som liknar den ovan, grymt fin!

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna