ett födelsedagsfirande.

Som lovat kommer här en hel drös med bilder från mitt födelsedagsfirande! Tror det är rekord i antal bilder per inlägg dessutom! 50 stycken lyckades jag gallra ut den här gången. Men en så bra kväll förtjänar ett långt inlägg! Som ni kanske redan läst firade jag min födelsedag förra lördagen med större delen av släkten som trängdes ihop hemma och åt mat och tårta. Vi hade fantastiskt kul och alla gick hem nöjda och mätta. Men inte alla, för jag och resten av "ungdomarna" gick till Davidssons för att fira mig på dansgolvet i ett par timmar. Alkoholfria drinkar, dans och dålig musik ända fram till 02!



silvriga papperstallrikar, dyra och fina!

mina tårtor blev en stor hit!

fylld med godsaker såsom mjölkchokladfluff och hallonmousse.

fin bild på kvällens kanske finaste par.


systrarna hammarman.

det var som sagt trångt.

presentbordet fylldes med massor med fina saker!

ida var lika vacker som vanligt.

pling var  på partyhumör.

vi som hade namnsdag fick 100 kronor, att dela på. bokstavligt talat...

men christian var glad för sin del.

grabbarna i soffan, fina killar det där!



mor bjöd på champagne kvällen till ära!

jag drack ur mitt nya champagneglas.

jag var kanske inte fullt så nöjd med smaken, men jag vänjde mig.

men annelie var nöjd.

christian var nöjd, som vanligt!





det sjöngs för födelsedagsbarnet! man tackar.

gänget med Davidssons ägare Mirjam!

det gäller ju att bli kompis med företagarna...





den här bilden är en personlig favorit, helt klart!

avslutar med en bild på mig och bästis, båda nyss fyllda arton!

tack!

pame!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken rolig födelsedag:) Synd att man är så tjock, men det är ju inte ditt fel..:P

2012-02-07 @ 21:03:35
Postat av: Anonym

Tusen tack Viktor! :) Ett toppenfödelsedagsfirande <3

2012-02-07 @ 21:30:13
Postat av: jennieepieee

hahaha vad gör simon?! :D

2012-02-07 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna