jubileumsshowen!



Norrköpings Symfoniorkesters 100-årsjubileum
pågår för fullt och nästa helg är det dags för den sprakande jubileumsshowem med östgötska stjärnor, som gjort succé runtom i Sverige
Dirigent under kvällens unika show är Josef Rhedin och solister är alltså Hanna Lindblad, Bruno Mitsogiannis, Magnus Bäcklund och Elin Rombo. Det är ju därför vi ska åka, jag och min moster Lena, för att få njuta av Bruno och Hanna. Vi har ju inte missat många föreställningar med Bruno och hur skulle jag kunna missa Hanna när hon väl kommer? Dessutom står ytterligare en östgötsk stjärna för koreografin, storebrodern Daniel Mitsogiannis - icke att förglömma.

vilken kväll det kommer bli, helt fabulous! jag längtar sååå.

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna