nya projekt.



Nu är det vår och nya projekt på gång! Hemsidan som jag är ansvarig för, FrökenFloras hemsida, ligger nu officiellt "nere" och bygget på den nya fräscha hemside-designen kan ta fart. Under nästa vecka börjar fotograferingen och skissandet. Och beräknad tid är väl ungefär 2-3 veckor sammanlagt. Hur bra jag/vi håller den planeringen återstår dock att se. Av erfarenhet vet jag att det kan dra ut lite mer på tiden, men nu har jag praktik och därmed mer tid i Valdemarsvik och hemma. Men Johanna är bra på att tjata, så det här ska nog gå vägen!

men som sagt, sålänge kan ni följa min vän och hennes butik på blogg.frokenflora.org!

pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna