exponering.



Bjuder på lite kreativa och roliga exponeringar innan jag blir upphämtad av systrarna P. Klassen jobbade febrilt under fyra timmar i torsdags och en minut innan deadline fixades det sista. Pappersmuggar, toalettpapper, skissblock, disktrasor, ljus, presentsnören och färgade A4-papper. Jag tilldelades alltså färgade papper som exponeringsvara och jag är varken nöjd eller missnöjd. Det blev en okej exponering, en lekfull och barnslig. Men ett par timmar innan deadline fick jag upp en massa andra, mycket bättre, idéer, som jag alltså inte skulle hinna fixa. Men så är det i branschen, det är bara att lära sig av sina misstag!

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna