åtta veckor med LCHF.

 

Då har det alltså gått hela åtta veckor sen jag drog igång med min LCHF-diet. Åtta veckor?! Hur är det ens möjligt att tiden kan gå så fort? Känns som om jag började förra veckan.

Jag kan inte annat än fortsätta hylla denna fantastiska diet. Jag är så otroligt glad över att jag började och jag har inte ångrat mig eller tvekat en enda gång. Ursäkta språket men jag är så jävla stolt över mig själv! För ett halvår sen fanns det inte på kartan att jag skulle börja med en diet, och framförallt inte en där jag varken fick äta potatis, pasta, bröd eller sötsaker. Men jag gjorde det och nu har jag levt ett liv utan kolhydrater i två månader. Och jag har aldrig mått bättre! Aldrig någonsin faktiskt. Jag har funnit en ny livsstil! Därför har jag även skapat en ny kategori här på bloggen. LCHF heter den och där kommer alla mina tankar, reflektioner och recept hamna. 

 

LCHF var min räddning, kanske kan det vara din också? tveka inte att höra av dig för lite tips!

 

pame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna