inspirerande hem, beata nison.

samtliga foton är tagna av ken pils och har publicerats av expressen.
 
Ni kanske känner igen Beata Nison, som är en av de större bloggerskorna i Norrköping? Hon driver iallafall inrednings- och modebloggen Beatas och är en av mina absoluta favoritbloggerska. Hon skriver bra och intressanta inlägg samt publicerar fina bilder på såväl inredning som kläder och hemmaprojekt. Och vacker är hon också! 
 
Idag publicerade Expressen ett hemma hos-reportage från Beata och hennes kille Jozef och jag älskar verkligen deras lägenhet. Den är så himla fin! Den är både retro och modern, just vad jag gillar! Den runda öppningen, de turkosa stolarna och det fina vitrinskåpet. Åh! Därför tycker jag sannerligen att deras vindsvåning kvalificerar sig som ett Inspirerande hem - en kategori jag ska uppdatera oftare framöver!
 
pame!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan inte annat än instämma! Vi måste ha ett sånt där hål i vårt gemensamma boende sen 👍

2013-04-03 @ 20:51:08
Postat av: Beata

Amen åh vad gullig du är =) Glad jag blir! Kram till dig!

2013-04-03 @ 22:21:31
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna