en vecka med LCHF.

foto: max.se
 
Idag är det måndag och det innebär att jag varit LCHF:are i en vecka! Det känns lite lustigt för jag trodde verkligen inte att jag skulle klara veckan så enkelt. Det har liksom inte varit något problem alls och veckan har flytit på som vanligt trots att jag varken ätit kolhydrater, sötsaker eller druckit något annat än vatten. Bara det gör mig nöjd! Dessutom har jag märkt att maten kan smaka lika bra utan potatisen eller pastan, även om det är svårt med skollunchen. Jag har till och med kunnat äta snabbmat tack vare målet Low CarbMax som ni ser på bilden.
       Sen är det ju det här med vikten och midjemåttet. Och även där är resultatet över förväntan! Det känns så himla bra att det faktiskt gett resultat. För då borde jag ju klara ytterligare en vecka! Självklart reagerar kroppen direkt, men om jag skulle fortsätta med den här minskningen varje vecka så skulle jag snart ha uppnått mitt mål! Så ja, nu har jag motivation till att fortsätta kämpa!
 
om en vecka blir det en ny uppdatering om LCHF-resan.
 
pame!

Kommentarer
Postat av: malin hagberg

Åh då kanske ja ska prova lchf.. Kanske ska man prova en månad o se om de är något. Ska bli spännande att se va du tycker nästa vecka.. Ser fram emot det. Puss

2013-02-11 @ 21:29:05
URL: http://frubrannmark.bloggplatsen.se
Postat av: malin hagberg

Åh då kanske ja ska prova lchf.. Kanske ska man prova en månad o se om de är något. Ska bli spännande att se va du tycker nästa vecka.. Ser fram emot det. Puss

2013-02-11 @ 21:29:07
URL: http://frubrannmark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna