två veckor med LCHF.

 
 
Då har det alltså gått två veckor sen jag började min LCHF-resa. Två veckor som inte varit några problem alls. Även den här veckan har rullat på fint och jag har fortfarande inte ätit några kolhydrater. Kött, grönsaker, fett och såser är ju allt man behöver! Kolla in pyramiden ovan, visst ser det gott ut! Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig utan potatis, jag som älskar all form av potatis. Men det känns inte alls nödvändigt och jag kan se mig själv gå på den här dieten en lång tid framöver. Inte heller har jag ätit något onyttigt och inte druckit något annat än vatten, jag känner inget sug alls längre. Vilket är en bedrift nog för en som varit beroende av både det ena och det andra.
      Och så är det ju det här med vikten och midjemåttet. Det blev inte en lika stor överraskning som sist, men det går åt rätt håll och jag är absolut nöjd! Jag trodde att sämre resultat skulle få mig omotiverad - men tvärtom! Det här gjorde mig bara med motiverad och sugen på att fortsätta. Heja mig!
 
Jag ser faktiskt fram emot ytterligare en vecka! Och vet ni vad, jag är stolt över mig själv!
 
pame!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja dig! Blev inspirerad att prova! :)

2013-02-19 @ 19:52:50
URL: http://jhsworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna